Status ; hi welcome people :) enjoy your day! thankyou for reading
Beautiful Flowers
Allah sayang aku .
Friday | 11.5.12 | 0 Rain[s]



Dalam dunia ni banyak yang kita kena lalui untuk sampai ke depan. Susah untuk kita ke depan dengan macam tu je. Mesti akan ada halangan. Macam tu jugak dengan hidup kita. Kita akan melalui pelbagai dugaan, tomahan, hina dari orang lain. Maybe senang bagi orang yang bercakap tapi susah untuk orang yang lalui nyaa. Banyak dugaan yang Allah bagi dekat aku sebab Allah sayang aku kan? Allah nak aku jadi orang yang kuat sebab tu Dia bagi aku ujian. Yeahh dulu aku memang lemah. Lemah sesangat sampai kan orang pijak pijak kepala aku pun aku buat bodoh tapi sekarang aku tak lemah. Aku mampu jalani dugaan and ujian-Nya dengan berkat kesabaran dah ketabahan yang Allah bagi dekat aku. Allah takkan uji kita di luar kemampuan kita kan? Now aku akan cuba sabar dengan kata kata fitnah yang kau buat dekat aku. Berfitnah la selagi kau mampu. Aku takkan menghukum kau walaupun fitnah tu mebuatkan orang sekeliling aku menjauhi aku, walaupun orang pandang seroang dekat aku sebab aku bukan Allah untuk menghukum kau. Biarlah Allah mengadili nyaa. Aku redha dengan fitnah yang kau buat. Dulu maybe aku salah tapi aku belajar dari kesilapan aku. Aku tak SESEMPURNA kau. Aku manusia yang tak lari dari kesilapan. Terima kaseh atas fitnah tuu tau. Aku hanya mampu tersenyum je dengar tuu. Biarlah kesakitan hati ni aku simpan. Aku taknak rosakkan lagi keadaan. Hiduplah dengan kata kata fitnah kau tuu. Kekalkan KESEMPURNAAN diri kauu. Thankyouu a lot. Nah muah setepek untuk kauu :*


hi
You've Stuck


“You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.” ― William W. Purkey
| New Post