Status ; hi welcome people :) enjoy your day! thankyou for reading
Beautiful Flowers
1 nov
Saturday | 1.11.14 | 0 Rain[s]






Today 1 nov and now 3:32 am i still cant sleep. I miss you. 4 month already our relationship ended. I still cant forget you. Im trying to hard to move on. Our memories always play in my head. Susah untuk aku lupa segala kenangan kita. You know what, until now I still wondering why you leave without say anything. You're very cruel! You make me in love too much with you and after you win, you just go and leave me. Apa salah aku dekat kau? Serious aku tak sangka pengakhiran kita macam ni. Takpelah mungkin kau ada sebab kau tersendiri kenapa kau buat macamni. Cuma aku harap, kau takkan datang balik. Sekarang atau nanti, please im begging dont come back to me. Aku belajar redha dengan apa yang jadi. You leave me when I need you. Since you've been gone, my life is dark. I "fell badly". I tried to get up, up and up. Now I can stand up and move forward without you. I feel my life is now much better than before. Macam macam yang jadi dalam hidup aku sejak kau tinggalkan aku. Banyak penipuan kau yang aku dapat tahu. Sakit & hancur hati ni cuma Allah je yang tahu. Aku mampu berdiri and tersenyum saat ni sebab support dari orang sekeliling aku yang tak pernah penat bagi semangat dekat aku. Aku tak berdendam cuma aku harap Allah bagi kau rasa apa yang aku rasa saat kau tinggalkan aku. 

Bukan senang aku nak bangun lepas aku jatuh teruk. Aku takkan biar diri aku jatuh lagi. Penat lelah aku mempertahankan relationship kita dulu and finally kau pergi. Mungkin aku tak cukup terbaik di mata kau. Tapi kau kena ingat satu benda, kau berlari lah ke hujung dunia sekali pun untuk cari perempuan yang sempurna kau tetap takkan jumpa. No perfection in this world! Terima kasih untuk semua kesakitan ini. Moga kau bahagia dengan yang baru. Dan moga dia boleh bagi kau kebahagiaan yang selama ni kau cari.

hi
You've Stuck


“You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.” ― William W. Purkey
Old Post | New Post