Status ; hi welcome people :) enjoy your day! thankyou for reading
Beautiful Flowers
"stay strong self"
Saturday | 13.12.14 | 0 Rain[s]








hi. assalamualaikum :)
2014 will leave us in a few week. Sekejup je masa berlalu. Pejam celik pejam celik dah nak 2015. Umur aku pun dah masuk puluhan. No more "belasan tahun" hehe. Umur makin meningkat tapi tinggi gua tak pernah pernah meningkat :(((( sedih haha takpalah janji comel awwww hahaha. 2014 year of sadness and fall for me. Jatuh bangun jatuh bangun jatuh bangun perghhhh penat tak terkata. Lelah semput semua ada hahaha. Orang tanya "macam mana kau jadi kuat eh? Macam mana kau boleh lupakan dia?" hahahahahahaha aku rasa nak menangis jawab soalan tu. Kalau lah aku boleh bagi kau tengok macam mana hancur, ranap, berkecai, musnah nya hati aku ni dah lama aku bagi. Hancur tak terkata. But day by day aku bangun dan kuatkan diri aku. Bila setiap kali aku dah lupa tentang diri dia, ada je benda yang buat aku teringat balik and automatik rindu tu datang menerpa. Berdoa je yang aku mampu. Sebab aku selalu ingatkan diri aku menangis lah teruk mana pun, menjerit lah sekuat mana pun, meroyan lah macam orang gila sekali pun, kalau sayang dia untuk aku dah mati tetap mati dan aku dengan dia tetap takkan bersama lagi. Aku percaya takdir. Aku percaya Allah is the best planner. So that why im letting Allah do Him work. Even relationship tu tak lama tapi kenangan banyak yang tercipta. Setiap kali nak balik rumah lalu tepi KLIA Ekspress tu, teringat kau. Lalu nak pegi ke kg Malaysia tu teringat kau. Setiap kali balik dari IKBN, kau mesti hantar aku sampai dekat mama. Sampai mama datang, kau salam mama lepas tu baru kau balik even time tu kau dah pnat gila gila. Sometimes aku tertanya tanya, mana salah aku and apa salah aku. Nvm lah i know you have your own reason. Our pictures, video you playing guitar while sing for me and ur tshirt still aku simpan. People around me ask me to throw all of it. Bukan aku degil tapi biar lah aku simpan as memories. Atleast biar aku tahu kau pernah sayang aku. Salah diri aku jugak sebab terlalu berharap kau yang terakhir. Setiap saat aku akan ingat kan diri sendiri "stay strong self". Always. Terima kasih pernah hadir even sekejup. You make me how to be strong. Sometimes ur word "Jangan asyik nak menangis je. Kuat lah sikit. Jangan jadi macam budak budak. Matang" always i remember. 


P/S : awak, terima kasih untuk semua kenangan. terima kasih pernah sayang diri saya yang tak seberapa ni. doa saya sentiasa bersama awak. jauh mana pun awak pergi, saya doakan awak berjaya dunia & akhirat. tbh, im still love you. tapi this love will die and gone just like you gone. takecare yourself :)

hi
You've Stuck


“You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.” ― William W. Purkey
Old Post | New Post