Status ; hi welcome people :) enjoy your day! thankyou for reading
Beautiful Flowers
mungkin bukan kita
Saturday | 5.9.15 | 0 Rain[s]
Kita selalu mengharapkan siapa yang ada dengan kita selalu, tht will be our last. Tapi kita lupa Dia sebaik baik perancang kan? Hati manusia tu berubah-ubah. Takde yang akan kekal sama. Kalau hari kau benci dia, esok lusa kau dah boleh sayang dia. Kalau harini kau sayang dia, seminit akan datang pun kau dah boleh benci dia. Sebab tu bukan senang nak jaga hati manusia. Kau try lah sekuat mana pun untuk pertahankan sesuatu relay tu, tetap takkan kekal lama kalau dah Allah kata setakat ni je. Allah temukan kita dengan someone tu mesti bersebab. So just positive. 



p/s : untuk awak, saya tahu awak takkan pernah baca apa yang saya update sebab awak tak pernah tahu saya update pasal awak. tapi andai kata one day awak baca ni, saya nak awak tahu saya happy kenal dengan awak. Happy sangat walaupun kita gagal untuk relay kali ke dua ni. Mungkin bukan jodoh kita kan? Awak jangan risau since first day, awak tinggalkan saya & putuskan relay ni, saya dah redha. Sebab saya tahu awak akan tinggalkan saya, Saya still fight untuk relay kita masa tu even saya tahu masa tu dah takde harapan untuk relay kita tapi saya tetap fight jugak. Awak tahu sebab apa? Sebab saya sayang awak. Hm saya doakan awak bahagia dengan dia. Jangan buat dia macam mana awak buat saya dulu. Appreciate her okay? 

hi
You've Stuck


“You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.” ― William W. Purkey
Old Post | New Post