Status ; hi welcome people :) enjoy your day! thankyou for reading
Beautiful Flowers
2016
Wednesday | 6.1.16 | 0 Rain[s]
Hi 2016! Sedar tak sedar dah masuk tahun baru. Cepat je masa berlalu. Makin meningkat umur ni makin banyak dugaan yang datang. Makin sayang Allah pada kita. Mungkin Allah nak suruh kita jadi manusia yang kuat. Allah tahu apa yang Dia buat adalah yang terbaik untuk hidup kita. 2014 & 2015 tahun yang aku rasa paling banyak aku jatuh. Makan banyak masa untuk aku bangun balik lepas apa yang jadi. Sampai satu tahap rasa macam give up. Tapi aku bersyukur sangat sebab aku ada kawan kawan yang tak pernah tinggalkan aku sorang. Selalu ada untuk angkat aku bangun. Bila ingat balik apa yang aku dah lalui 2 tahun ni, perit tak terkata. Hancur, berkecai hati ni Allah je yang tahu. Banyak benda yang jadi. Aku simpan dalam kepala otak untuk jadi kan pengajaran. Betul lah kata orang bila sayang, jangan terlalu sayang sampai tak nampak hitam putih, baik buruk, wangi busuk dia. Simpan sikit rasa was was tu. Biarlah ada sikit fikiran negative tu atleast masa dia tinggalkan kita, kita tak terlalu frust menonggeng. Moga 2016 ni takkan ada langsung benda berkaitan kau dalam hidup aku.

hi
You've Stuck


“You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.” ― William W. Purkey
Old Post | New Post